במאמר זה מצביעה המחברת על חמש מיסקונספציות (תפיסות שגויות) של מתכשרים להוראה בתחום פיתוח הכשירות החברתית, מדגימה אותן ומסבירה את הבעייתיות הכרוכה בהן.
ההצבעה עליהן נועדה לשפר הכשרות לפרחי הוראה, לחדד מסרים בהשתלמויות לצוותי חינוך ולעודד דיון, חשיבה ומחקר בתחום.
שחזור פרקטיקות ביצוע של רפרטואר מוזיקלי שנכתב עד לסיפה של המאה ה 19 מתבצע באופן מסורתי באמצעות רקונסטרוקציה של כלי נגינה עתיקים או עיון בכתבים היסטוריים המתמקדים באופני נגינה או שירה.
מטרתו של המאמר היא להציג קורס סמסטריאלי חדשני וייחודי "לומדים ומלמדים – הוראת העברית כשפה שנייה בסביבה מתוקשבת", המשותף למגזר היהודי ולמגזר הבדואי, שהתקיים במכללת קיי בשנים תשע"ט- תש"ף.
המחקר בדק תפיסות של הורים לילדים בשלוש קבוצות גיל(גיל הגן, כיתות א'-ב' וכיתות ג'-ו) לגבי היבטים שונים של למידה מרחוק והקשר שלהם עם המורות של ילדיהם, אחרי הסגר הראשון בקיץ 2020. במחקר השתתפו 602 הורים אשר מילאו שאלון שנבנה במיוחד עבור מחקר זה.
הספר עוסק ביצירתיות בהוראת גיאומטריה ולמידת גיאומטריה ומיועד למורי מתמטיקה ולמכשירי מורים למתמטיקה לבית הספר היסודי והעל-יסודי במכללות ובאוניברסיטאות ולחובבי גיאומטריה באשר הם.
המאמר נכתב במשותף עם ד"ר לייקי גרוניק ואנוכי ועוסק בניסיון לבחון את האופן שבו תופסות הגננות המתמחות את סדנת הסטאז' בדגם חממה עירונית, שזו לה השנה הראשונה.
מאמר זה בחן תהליך למידה של שבעה סטודנטים לחינוך בישראל. תהליך ההוראה בקורס אקדמי בינלאומי המושתת על הוראת עמיתים בין סטודנטים ישראלים לסטודנטים עמיתים מהעולם: ארצות הברית, פולין, סין ואוסטרליה.
כתיבת שירים (Songwriting) נחשבת לאחת הגישות המרכזיות בטיפול במוזיקה. חלק ניכר מהפרסומים בתחום זה מתמקדים בטכניקות שונות שבהן מסייעים לילדים ומבוגרים, באופן פרטני או בקבוצות, לחבר שירים בתהליך שיתופי.
המחקר מתמקד בעמדות ואמונות של גננות כלפי גיאומטריה, בידע שיש לאותן גננות העוסק בצורות דו ממדיות ותלת ממדיות (גופים הנדסיים) וכן בצורך לשימוש בשפה מדויקת.