מאמר מאת דינור גלי

מאמר מאת דינור גלי

דינור גלי (2022). ניצחונו של אברהם על דור המדבר: מסע אברהם – תהליך של שינוי והתחדשות, מורשת ישראל, כתב עת ליהדות 20, אוניברסיטת אריאל שומרון, 2022, עמ' 28-5.

להרחבה
מאמר חדש מאת ד

מאמר חדש מאת ד"ר סמדר בר-טל

מורים הבוחרים בהוראה כקריירה שנייה מביאים איתם דברים, "נדוניה" מהקריירה הראשונה

להרחבה
מאמר חדש מאת בת ציון ימיני

מאמר חדש מאת בת ציון ימיני

בשנות הארבעים עלה לארץ מתימן מחבר הספר עזרא עוזרי עם אמו האלמנה ואחיו הבוגר, ולאחר ששהו במחנה עתלית עברו לגור בשכונת "נחלת ציון" בירושלים

להרחבה
מאמר מאת ד

מאמר מאת ד"ר איתן אורנוי וד"ר שי כהן

במהלך השנים, מספר גדל והולך של חוקרים פיתחו מודלים שהנפיקו באופן אוטומטי הערכות של ביצועים מוזיקליים

להרחבה
מאמר מאת ד

מאמר מאת ד"ר איריס אלפי-שבתאי

המאמר מציג שיטה פסיכולינגוויסטית חינוכית בת ששה שלבים להוראה, להערכה ולקידום הידע והיכולות התקשורתיות בלשון השנייה

להרחבה
מאמר מאת ד

מאמר מאת ד"ר ערן גוסקוב

הוראת התאוריה הביקורתית של הגזע כנושא שנוי במחלוקת בכיתה

להרחבה
מאמר מאת ד

מאמר מאת ד"ר ערן גוסקוב

Prolegomena to the Discussion on Teaching Controversial Issues

להרחבה
ספר של פרופ' איציק גילת וד

ספר של פרופ' איציק גילת וד"ר עידית טבק

מבטים מצטלבים מזמין את הקורא להתבונן בפסיפס של מחקרים על אודות היבטים שונים של הקשר בין הורים לצוות חינוך

להרחבה
מאמר של ד

מאמר של ד"ר ערן גוסקוב

סוגיית הוראתם של נושאים שנויים במחלוקת בכיתה שנויה בעצמה במחלוקת אקדמית וציבורית.

להרחבה
מאמר של ד

מאמר של ד"ר דגנית אופנברטל

המאמר, שנכתב עם ד"ר עינת ברכה, עוסק בהבדלים בתחושת קוהרנטיות במצבי הוראה (תקומ"ה) בין סטודנטים להוראה בשנה הראשונה ללימודים בחינוך המיוחד לבין מתמחים בחינוך המיוחד.

להרחבה