מאמר של ד

מאמר של ד"ר בת-ציון ימיני - 2021

המאמר מתאר את כתיבתה של המשוררת סיון בסקין - משוררת צעירה ויצירתית הכותבת שירה ייחודית.

להרחבה
מאמר של פרופ' אילנה אלקד-להמן - 2020

מאמר של פרופ' אילנה אלקד-להמן - 2020

המאמר בוחן את היצירה כיצירה מולטי-מודלית ייחודית, כנובלה גראפית אמנותית. גישה מולטימודלית לספרות מניחה כי אין להתייחס לספרות כאמנות שפה במנותק מהתייחסות לאופנויות חזותיות, קוליות, וחומריות להן תפקיד מרכזי ביצירות הנכתבת כיום

להרחבה
מאמר של ד

מאמר של ד"ר ערן גוסקוב - 2021

המאמר מהווה מצע ראשוני והכרחי לדיונים ולעיונים בנוגע למטרות, לדרכים ולטעמים של העיסוק בנושאים שנויים במחלוקת בכיתות בית הספר.

להרחבה
פרק של ד

פרק של ד"ר סמדר בר-טל - 2021

מורי המורים הפעילים ברשתות חברתיות ברמות פעילות שונות אינם מודעים לפעילות הלימודית הענפה של הסטודנטים שלהם ברשתות החברתיות והפיכתן למשאב למידה מרכזי בלימודיהם במכללה.

להרחבה
מאמר של ד

מאמר של ד"ר בת-ציון ימיני

המאמר מראה כיצד הלך והתרחב השימוש במשקל הקטלה בעברית בת-זמננו בהשוואה לתקופות הקודמות של העברית הקלסית והביניימית.

להרחבה
פרק של ד

פרק של ד"ר אורה סגל-דרורי - 2021

פרק זה מתמקד בתיווך של אימהות בפעילות קריאת ספרים עם ילדם דרך מודל MISC. מטרתו של הפרק היא להרחיב את ההבנה של אופי פעילות זו במשפחות ממיצב סוציו-אקונומי שונה.

להרחבה
מאמר של בת-ציון ימיני 2021

מאמר של בת-ציון ימיני 2021

המאמר מנתח את כתיבתו הסטירית של אורי אורבך בלקסיקון שחיבר "סבא שלי היה רב".

להרחבה
מאמר של ד

מאמר של ד"ר בת-ציון ימיני - 2021

המאמר משווה בין מערכת הזמנים של העברית המקראית למערכת הזמנים של העברית בת-זמננו, ומראה שצורות יקטול (עתיד) בלשון המקרא מצביעות לעיתים על פעולה אימפראקטיבית, ואילו בימינו צורות יקטול מציינות רק עתיד.

להרחבה
פרסומי הסגל 2016-2019

פרסומי הסגל 2016-2019

מחקר ויצירה במכללת לוינסקי לחינוך 2016-2017 | תשע"ו-תשע"ז

להרחבה
פרסומי הסגל 2010-2015

פרסומי הסגל 2010-2015

מחקר ויצירה במכללת לוינסקי לחינוך 2014-2015 | תשע"ד-תשע"ה

להרחבה