Azaryahu, L., Broza, O., Cohen, S., Hershkovitz, S., & Adi-Japha, E. (2023). Development of creative thinking patterns via math and music. Thinking Skills and Creativity, 47, 101196.
Seifert, T., & Bar-Tal, S. (2022). Student-teachers’ sense of belonging in collaborative online learning. Education and Information Technologies, 1-30.https://doi.org/10.1007/s10639-022-11498-3
Tish, S., Levy, I., Tal, P., & Peleg, A. (2023). Parent-pre-school teacher relations during the COVID-19 pandemic‒Promoters and undermining factors. Pedagogical Research, 8(1), em0xxx. https://doi.org/10.29333/pr/xxxx
Korat, O., & Segal-Drori, O. (2023). E-books with a digital dictionary as a support for word learning. In S.Q. Cabell, S.B. Neuman & N. Patton Terry (Eds.), Handbook of the science of early literacy (pp. 397-407). Guilford Publications, Inc.
קואסטל, ר' (2022). הסכסוך היהודי ערבי וסטריאוטיפ "הפרימיטיבי" בחברה הישראלית. בתוך: עורכים אמנון יובל א. ויצחקי ד. (עורכים) דיו כתובה על נייר מחוק: חינוך בישראל והסכסוך היהודי-ערבי. רסלינג. (421-444).