ראובך, ל' (תשפ"ב). מסיפור ל־story : על פיתוח מיומנויות קריאה ופרשנות של טקסט בשיעורי ספרות באמצעות הרשתות החברתיות. חמדעת, טו.
מחקרים עיוניים שנעשו בשנים האחרונות מדווחים על נתק בין אופני הקריאה, הכתיבה והפרשנות של בני נוער בטקסטים שמופקים ומתפרסמים ברשתות החברתיות ובין אופני הקריאה והפרשנות הנדרשים מהם בבתי הספר, במיוחד בשיעורי ספרות; בסביבת המולטימדיה הדיגיטלית בני נוער נפגשים במגוון רחב של טקסטים מסוגים שונים ובייצוגים שונים , הרי שבבתי הספר שומרים על דרכי הקריאה המסורתיות בטקסטים בעלי נרטיב מסורתי. מטרת המאמר לדון בנתק זה ולהציע מתודה חדשה להוראת הספרות, המשלבת את הרשתות החברתיות עם שיעורי הספרות. בבסיס המתודה עומד מאפיין (feature) בשם "סטורי" (Story), המורכב ממלל, תמונות וסרטונים. מתודה זו מאפשרת להרחיב ולהעמיק את מיומנויות הקריאה והפרשנות של התלמידים בטקסטים מהמקצועות ההומניסטיים באמצעות שילוב של story השייך לעולם הדיגיטלי המשתנה ובין סיפור השייך לקוריקולום הבית ספרי.