סמו, ג', הרפז, ד' וראובך, ל' (2022). "זה לא שיעור רגיל. יש כאן שיעור אחר" – דגם הסבב בגישה בינתחומית במקצועות ההומניסטיקה. דפים 78, 33-13.
המאמר מתאר מחקר על הוראה בדגם הסבב בגישה בינתחומית בשילוב שלושה מקצועות הומניסטיים: מקרא, לשון וספרות. בדגם הסבב השיעור מתחלק לשלושה מרחבים: אישי, קבוצתי ולמידה עם המורה. לפחות אחד משלושת מרחבי הלמידה הוא מתוקשב. הוראה ולמידה בהתאם לדגם הזה מאפשרות דיפרנציאליוּת, אקטיביות ואוטונומיה של התלמידים בלמידה. המחקר מתאר את תפיסותיהם והערכותיהם של 14 מתכשרים להוראה, שהתנסו במשך שנתיים בהוראה בדגם זה וציינו את יתרונותיו, חסרונותיו והציעו פתרונות ודרכים שוניות להתמודד עם אתגריו.