בשנת תשפ"ב במסגרת הקורס "לומדים ומלמדים – הוראת העברית כשפה שנייה בסביבה מתוקשבת" בהתמחות בלשון העברית במכללת קיי בישראל ניהלתי שני פרויקטים מקוונים בין-לאומיים: "באר שבע–מוסקווה" ו-"באר שבע–קייב". בפרויקט הראשון השתתפו הסטודנטיות היהודיות והבדואיות הלומדות לקראת התואר הראשון במכללת קיי, והסטודנטים המתקדמים, הלומדים לקראת התואר השני באוניברסיטה הממלכתית הרוסית ע"ש קוסיגין במוסקווה. בפרויקט השני השתתפו הסטודנטיות היהודיות והבדואיות, הלומדות לקראת התואר הראשון במכללת קיי, והסטודנטים הלומדים לקראת התואר הראשון באוניברסיטה הלאומית טברידה ע"ש ורנדסקי בקייב. כל הסטודנטים חולקו לצוותים כחלק מדגם הלמידה השיתופית. ההוראה בפרויקטים המקוונים הייתה משולבת: הוראה אסינכרונית בממשק המודל, שאליו היו רשומים כל משתתפי הקורס מישראל ומחו"ל, והוראה סינכרונית בזום, שאפשרה מפגשים לשוניים ורב-תרבותיים בין כל הסטודנטים גם פנים אל פנים. הקורס התמקד הן בטיפוח השיח הכתוב, הן בטיפוח השיח הדבור.