כורם, ע' (2022). שותפות בין אנשי חינוך להורים בפיתוח כשירות חברתית של תלמידים: נקודות למחשבה בעבודתן של יועצות חינוכיות. זמן חינוך, 8, 71-61.
המאמר מצביע על חמש נקודות למחשבה, המוצעות ליועצות חינוכיות לצורך קידום השותפות שבין צוותי חינוך להורים בפיתוח כשירות חברתית של תלמידים. המאמר העיוני מבוסס על ממצאי מחקר קודם (כורם, 2021). כשירות חברתית נחשבת למיומנות מרכזית בלמידה חברתית-רגשית (SEL) ולאחת ממיומנויות המאה ה-21, ולפיכך לקידום השותפות עם הורים בנושא זה ישנה חשיבות רבה.