Tish, S., Levy, I., Tal, P., & Peleg, A. (2023). Parent-pre-school teacher relations during the COVID-19 pandemic‒Promoters and undermining factors. Pedagogical Research, 8(1), em0xxx. https://doi.org/10.29333/pr/xxxx
המחקר בודק תפיסות של סטודנטיות המתכשרות להוראה בשנתן השלישית את הקשר שלהן ושל הגננות המכשירות אותן עם הורי הילדים במהלך הסגר הראשון בתקופת הקורונה. המחקר הוא מחקר מעורב העושה שימוש בשיטות איכותניות וכמותיות. המחקר מציג גורמים שקידמו ועיכבו את יצירת הקשר עם ההורים על פי תפיסת הסטודנטיות וכן את תפיסתן ביחס לתפקיד הגננות בניהול הקשר עם ההורים.